• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická/praktická část* Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická/praktická část*

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická/praktická část* Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická/praktická část*"

Copied!
2
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická/praktická část*

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická/praktická část*

Jméno a příjmení studenta BcA. Martin Cízner Studijní program N8206/Výtvarná umění

Obor/ateliér 8206T102/Multimédia a design/Ateliér Prostorová tvorba Forma studia Prezenční Akad.

rok 2018/2019

Název práce Expozice Ploština

Vedoucí práce Doc. Ing. arch. Michael Klang, CSc.

Diplomová práce Martina Cíznera je svojí strukturou, systematičností a kompaktním zpracováním příkladnou ukázkou vyčerpávající výpovědi o jejím předmětu. Ve vztahu k typologii magisterských prací Ateliéru Prostorové tvorby dokonce průkopnické:

z mnoha hledisek velmi obtížné téma zpracované ideově i formálně na pomezí performance a happeningu je dnes – realizováno - důkazem, že je možné najít soudobě vyjádřenou intervenci ve veřejném prostoru pro připomenutí děsivé tragédie. Dovolím si použít dokonce výraz „s vnucující se noblesou".

Za pestrost námětů zadávaných v Ateliéru Prostorové tvorby jsem rád, že se původní záměr klasické muzeální expozice nerozvinul. I kdyby na nultý ročník

performance nenavázala tradice, otevřeli bakaláři Cízner a Királyová úspěšně bránu soudobému typu mediální kreativity pro studenty další.

Teoretická část práce Martina Cíznera obsahuje všechno potřebné a srozumitelně a utříděně orientuje zadaný problém k realizovatelnému výsledku.

Neodpustím si pochvalu za vytříbený sloh a zkontrolovaný pravopis jako třešničku na dortu. Nicméně jednu z velmi podstatných schopností pro atakování úspěchu.

Jde o zajímavé podání historické informace, porozumění kontextu a vytypování východisek pro vlastní praktickou část. Jak v doložení formálně různorodých pokusů uchopit problém, tak v komentované rešerši vzorů památníků, i objektivizování historické reality Ploštiny a pomstou zasažených dalších obcí. Konec konců i získaná zkušenost autorů s komplexněji vnímanou pamětí na konec druhé světové války vedl k logickému rozhodnutí uctít památku všech zasažených obcí v regionu.

Praktická část dokumentuje přehled o technických parametrech nutných pro dosažení cíle, realizaci záměru, představy. Podobně jako teoretická část dokumentuje poctivost v přístupu k problému a vytrvalé prověřování způsobů pro co nejkvalitnější dosažení cíle.

I když byli autoři pochopitelně omezeni časem i ekonomickými parametry, dokázali realizovat konzistentní dílo, zaznamenat ho, vyvolat interaktivitu pro podporu

(2)

myšlenky. Připočítáme-li možnou rezervu promyšlených, ale zatím nerealizovaných kroků, ať v akustické, anebo dokonce Cíznerem navrhovaném hypergrafické

a světelné podpoře události, lze připustit naději, že existuje velmi dobrý základ pro novou formu tradice zachovávání paměti na činy, kterým by se mělo společenství navždycky vyhnout.

Extrémní koncentrace napětí z obavy vstupu do neznáma jistě opadla úspěšnou realizací. Je přece jen řada nezodpovězených otázek. Mimořádně krásný den

19.dubna 2019 dovolil nemyslet na možné příkoří klimatu, které mohlo nastat a není naznačeno co a jak, kdyby to bylo jinak. V případě exteriérových akcí by

meteorologická „vize" neměla chybět.

Zpětná vazba je uvedena a slouží Martinovi ke cti, že uvádí i pochybnosti. Je mimo jakoukoliv diskuzi, že pro pokrok jsou daleko důležitější negativní hodnocení, než ta souhlasná. Zisk obou by měl být cílený, masivní a vést k vyhodnocení chyb. Protože v dalším ročníku by už něco podobného SWOT analýze v přípravě nemělo chybět.

Akci realizovala - s obětavou podporou místních - Martinem a Bernadett motivovaná skupina přátel; jistě stojí za to se zamýšlet, jak dosáhnout strukturované podpory z co nejširšího profesionálního zázemí. Jsou to otázky, které si dnes nepochybně autoři dokáží jako důvodné uvědomit a bude-li příležitost, nepochybuji, že je a další uplatní. Protože srdce vnímá zkušenost !:)

Hodnocení

Teoretická část: A Praktická část: A

Kontrola plagiátorství byla negativní/pozitivní – systém našel shodu 0 %.

Návrh klasifikace ...

A

...

V Praze dne 31.05.2019

...

..……… podpis vedoucího

práce

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

* nehodící se škrtněte

(3)

Odkazy

Související dokumenty

Marián Ščipa se ve své diplomové práci zabývá designem interiérového LED svítidla, využívajícího technologii automatické změny jasu a chromatičnosti respektující lidský

Ladislav Mišičko se ve své diplomové práci zabývá designem interiérů a drobné architektury, konkrétně posedem ve spolupráci se společností PRO POPULO Poprad.. V

V praktické části diplomové práce autorka představuje základní ideu a předpokládané vlastnosti a využití navrhované kojenecké láhve.. Prostřednictvím

Jiří Maxmilián BLŠTÁK se ve své diplomové práci zabývá designem krmítka a pítka pro ptactvo ve spolupráci s firmou PLASTIA.. V úvodu teoretické části diplomové práce

Anna Drozenová se ve své diplomové práci zabývá návrhem systému drobné modulární architektury určené pro fitness a wellnes aktivity ve spolupráci se společností KOMA

Na autorčině práci oceňuji její poctivý přístup a trvalé zaujetí zvolenou problematikou, respektování metodiky designérské práce s důrazem na sebemenší detail a

Matej Vražel se ve své diplomové práci zabývá designem nábytku, přesněji multifunkčního interiérového solitéru, vyrobeného ve spolupráci s firmou Maesi:f.. V

Rebeka Mališová se ve své diplomové práci zabývá designem interiérového nábytku, konkrétně skládacího toaletního stolku.. V úvodu teoretické části diplomové práce