Posudek oponenta bakalářské práce
Studijní program:Aplikovaná informatika Studijní obor:Multimédia v ekonomické praxi Akademický rok:2020/2021
Název práce:3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě Řešitel:David Procházka
Vedoucí práce:Ing. Jan Bubeníček Oponent:Ing. Václav Dušek
Hlediska Stupeň
hodnocení
1. Jasnost a srozumitelnost formulace tématu a cíle práce 1
2. Rozsah a relevance popisu současného poznání 1
3. Náročnost řešeného tématu práce 1
4. Adekvátnost metod k řešení stanoveného problému, správnost jejich výběru a použití 1
5. Rozsah, hloubka a preciznost popisu výsledku 2
6. Relevance a správnost diskuse výsledku 2
7. Věcný přínos výsledku dosaženého v práci 1
8. Relevance informačních zdrojů a korektnost jejich citování 1
9. Logická stavba práce a vzájemná konzistence jednotlivých částí 2 10. Gramatika, jazykový styl, terminologie a celková úprava práce 2
Konkrétní připomínky a dotazy k práci:
Student se zabývá problematikou technologie AR a VR, které jsou velmi aktuální. Kvituji rešeršní část této problematiky od počátků až do dnešní doby. V praktické části se čtenář seznamuje s tvorbou reálného produktu až do reálné aplikace AR / VR. Osobně vyzkoušeno v mobilním zařízení a notebooku – vše fungovalo bez problému. Jedinou výtku mám k jazykovému stylu – občasné použití nespisovných výrazů a také na str. 30 nedokončená věta. I přesto práci hodnotím velmi kladně.
Otázka: Myslíte, že se technologie AR dostane do běžného použití např. v podobě chytrých brýlí nebo zůstane doménou mobilních zařízení?
Závěr: Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Navrhovaná výsledná klasifikace práce: 1
Datum: 5. 6. 2021 Ing. Václav Dušek
oponent práce