Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta podnikohospodářská
Posudek oponenta diplomové práce
Název diplomové práce:
Autor diplomové práce:
Kritéria hodnocení (každé max 10 bodů) Přidělené body
1. Vymezení cíle a jeho naplnění 10
2. Adekvátnost použitých metod, způsob jejich použití 8
3. Náročnost tématu na získávání dalších znalostí či dovedností 9
4. Hloubka a správnost provedené analýzy (ve vztahu k cílům) 8
5. Práce s informačními zdroji a jejich citace 10
6. Logická stavba a členění práce 10
7. Jazyková a terminologická úroveň 9
8. Formální úprava a náležitosti práce, rozsah 10
9. Vlastní přínos k řešené problematice 9
10. Využitelnost výsledků práce v praxi/teorii 8
Celkové bodové hodnocení (max 100 bodů)
91Výsledná známka
výborně (1)Celkové zhodnocení práce (cca 200 slov):
Otázka do diskuse:
Jméno oponenta diplomové práce:
Pracoviště oponenta diplomové práce:
nedeľa 16. máj 2021
podpis oponenta diplomové práce
Čestně prohlašuji, že nejsem ve spřízněném vztahu k autorovi diplomové práce.
Rozšíření digitálních technologií v galerijní a muzejní prezentaci výtvarného umění jako reakce na situaci pandemie Covid- 19
Bc. Lucie Kropáčová
Ing. Lucia Horňáková
VŠE/FPH/KAM
Diplomová práca sa zaoberá aktuálnou témou a evaluuje reakciu kultúrneho sektoru, resp. galérií, na uzatvorenie ich výstav a obmedzenie programov. V teoretickej časti študentka definuje návštevu galérií zo socio-psychologického hľadiska a plynule nadväzuje popisom využiteľných technológií pre prenos zážitku z návštevy galérie. Úvodné vymedzenie pojmov výstavných inštitúcií mi v práci s touto témou príde navyše; chválim však výborné spracovanie tejto problematiky. V úvode praktickej časti študentka vhodne zvolila a opísala metodológiu výskumu. Oceňujem pestrý výber skúmaných inštitúcií a zhodnotenie ich rôznorodých prístupov k realite uzatvorenia výstav a ich prenosu návštevníkom. Závery výskumu mohli byť prezentované graficky, prípadne v súhrnnej tabuľke, aby čitateľ mohol využitie technológií zo strany rôznych inštitúcií jednoduchšie porovnávať. Výklad by bolo vhodné doplniť o definíciu verejnej služby inštitúcií, ktorý by kontextualizoval ich reakcie. Aj napriek menším postrehom hodnotím prácu ako veľmi kvalitnú a prínosnú pre odbor muzeológie v ČR.
H O D N O C E N Í D I P L O M O V É P R Á C E
Mali by, podľa Vás, komerčné galérie vyvíjať snahu o prenos zážitkov z výstav prostredníctvom digitálnych technológií?
Prinieslo by im to úžitok prihliadajúc na ich cieľ ich podnikania?