CHARLES UNIVERSITY
Social media integration: An opportunity for SMEs sustainability
Social media adoption in SMEs sustainability: Evidence from an emerging economy
Kim2020 Chapter FindingLargerTransnationalMedi
Vyzvy Staci pravo klik
Etika veřejnosti v kontextu online komunikace
Sociální média jako nová výzva pro výzkum politické participace
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
HOW DO THE NATIONAL TOURISM ORGANIZATIONS USE THE SOCIAL MEDIA?
Geneze stereotypního zobrazování žen v českých médiích na vybraném příkladu od roku 2000 do roku 2012
PŘÍPADOVÁ STUDIE UŽITÍ TWITTERU PRO PROPAGACI: KORELACE MEZI MNOŽSTVÍM ZVEŘEJNĚNÝCH TWEETŮ A ZPĚTNOU VAZBOU OD UŽIVATELŮ TWITTERU
Západočeská univerzita v Plzni
Abstrakt (anglicky) (5.975Kb)
Strategies of Participation:
FINANCIAL CAPABILITY AND TECHNOLOGY IMPLICATIONS FOR ONLINE SHOPPING
Fenomén adopce na dálku v současné české společnosti
FACEBOOK ADVERTISING AND ITS EFFICIENCY ON THE SLOVAK MARKET
Social Media As an Opportunity to Bahraini WomenNada Alwadi
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI FAKULTA EKONOMICKÁ Diplomová práce Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiích Evaluation of communication of selected brands in social media Bc. Veronika Zákružná Plzeň 2020
EVALUATION OF SELECTED COSMETIC BRANDS ON SOCIAL MEDIA
EMPLOYER BRANDING ON SOCIAL MEDIA AND RECRUITMENT WEBSITES: SYMBOLIC TRAITS OF AN IDEAL EMPLOYER
Ondřej Daniel: Bigbít nebo turbofolk. Představy migrantů z bývalé Jugoslávie [Big beat or Turbofolk. Imaginations of Migrants from the Former Yugoslavia]
Supervisor’s report
Verejné a súkromné v komunikácii: Blog ako príklad aktuálnych zmien