• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení bakalářské práce – oponent

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení bakalářské práce – oponent"

Copied!
1
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení bakalářské práce – oponent

Autor hodnocení: Ing. Pavel Moravec, Ph.D.

Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Ing. Michal Krumnikl, Ph.D.

Oponenti: Ing. Pavel Moravec, Ph.D.

Téma: Implementace deskové hry pro Android

Verze ZP: 1

Student: Bc. Ľubomír Sokolovský

1. Splnění požadavků zadání.

Práce odpovídá zadání a v některých ohledech je významně překračuje (výsledné řešení hry, herní tutoriál). Výsledná podoba řešení ji řadí spíše k těm náročnějším.

2. Hodnocení formální stránky závěrečné práce.

Po formální stránce práce provází čtenáře celým vývojem aplikace, je vhodně členěna, text je na BP celkem dlouhý a odpovídá délkou spíše diplomové práci. Kvalita obrázků je adekvátní a po jazykové stránce nemám výhrad. Jedinou výtku mám k až příliš extenzivnímu využívání poznámkového aparátu (práce obsahuje cca 70 poznámek pod čarou, často i 5 na jedné stránce).

Vzhledem k tomu, že si student překládal šablonu do angličtiny sám, používá popisek "Code Sample"

místo obvyklejšího popisku "Listing".

3. Hodnocení výsledků závěrečné práce.

Výsledné řešení je funkční a hra vypadá hotově a odladěně. Přesto jsem narazil na několik drobností, které mohly být dány spíše konkrétním modelem mobilního telefonu (Xperia M) nebo nepochopením funkce a neměly vliv na hratelnost.  Jednalo se o nemožnost posunu v panelu se statistikami a počtu zbývajících akcí jdoucím do záporných čísel v tutoriálu.

4. Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků.

Práce nepřináší nové poznatky, nebylo to ani jejím cílem. Předpokládám, že autor plánuje v budoucnu hru publikovat v Google Play.

5. Charakteristika výběru a využití studijních pramenů.

Samotný seznam literatury je relativně krátký a obsahuje literaturu popisující frameworky a vývoj aplikací. To je ale dáno zejména tím, že jsou psány jako poznámky pod čarou.

Vlastní úvahy jsou od převzatého textu odlišeny, student správně používá i citaci převzatého textu.

6. Otázky k obhajobě.

1. Mapa je fixní, což odpovídá deskové hře. Neuvažoval jste nicméně o generování náhodné mapy?

2. Proč jste nepoužil herní framework a implementoval si vše sám?

3. Jaká licenční omezení má Xamarin, projeví se při publikování hry na Google Play?

7. Souhrnné hodnocení.

Autor vytvořil zajímavou a po herní stránce propracovanou hru, kterou zřejmě plánuje v budoucnu rozšiřovat.

výborně Celkové hodnocení:

Ostrava, 22.05.2015 Ing. Pavel Moravec, Ph.D.

Odkazy

Související dokumenty

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků4.

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků4.

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..

Hodnocení práce z hlediska přínosu nových poznatků..