Seznam příloh
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Analýza marketingové komunikace v internetovém prostředí Analysis of marketing communication in online environment diplomová práce
In practical part of thesis should be designed methodology for help companies with the decision-making process before deployment of CRM
CZECH TECHNICAL UNIVERSITY IN PRAGUE FACULTY OF ELECTRICAL ENGINEERING DEPARTMENT OF ECONOMICS, MANAGEMENT AND HUMANITIES MASTER THESIS CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Mehmet Fatih MURADOĞLU 2015
NALÝZA A NÁVRH ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY A VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
VYSOKÉ U!ENÍ TECHNICKÉ V BRN"
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ BRNO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
ANALÝZA A NÁVRH INFORMAČNÍHO SYSTÉMU PRO MARKETINGOVÉ VYUŽITÍ BEZDRÁTOVÝCH SÍTÍ
1 Vymedzenie problému a cieľ práce 1.1 Vymedzenie problému
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
FIRMY ANALÝZA A NÁVRH ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V YSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Text práce (1.324Mb)
ANALYTICKÉ PROCESY MARKETINGU VE STAVEBNICTVI
HODNOCENÍ OPONENTA BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Student
HODNOCENÍ VEDOUCÍHO BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Student :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Posudek oponenta bakalářské práce