APLIKACE TEORIE UŽITÍ A USPOKOJENÍ, SOCIÁLNÍ MÉDIA A ZNAČKY NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH APPLICATION OF THE USES AND GRATIFICATION THEORY, SOCIAL MEDIA AND BRAND COMMUNITIES
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ BRNO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
Analýza marketingové komunikace v internetovém prostředí Analysis of marketing communication in online environment diplomová práce
HOW DO THE NATIONAL TOURISM ORGANIZATIONS USE THE SOCIAL MEDIA?
VYSOKÉ U!ENÍ TECHNICKÉ V BRN"
DESKOVÁ HRA JAKO ZÁKLAD PRO PROJEKTOVÝ DEN NA PODPORU TECHNICKÝCH A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ BOARD GAME AS A BASIS FOR A PROJECT DAY TO SUPPORT TECHNICAL AND SOCIAL SKILLS
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
PROSTOROVÁ MOBILITA UŽIVATELŮ SLUŽBY AIRBNB V KONTEXTU SOUČASNÝCH MEGATRENDŮ SPATIAL MOBILITY OF AIRBNB USERS IN THE CONTEXT OF CURRENT MEGATRENDS
NALÝZA A NÁVRH ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY A VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Seznam příloh
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech