• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická část* Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická část*

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická část* Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická část*"

Copied!
4
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická část*

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická část*

Jméno a příjmení studenta Václav Huleš

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba

Forma studia prezenční Akad. rok 2014/2015

Název práce Režijní prostředky pro vytvoření živé postavy Vedoucí práce Mgr. Tomáš Binter

Pomocí X označte v tabulce hodnocení u každého z kritérií.

KRITÉRIA HODNOCENÍ Nedostatečné

Dostatečn

é Uspokojující Dobré

Velm i dobré

Výborn é

Nedokážu posoudit

Naplnění tématu a rozsah práce X

Nastavení cílů a metod práce X

Úroveň teoretické části práce X

Úroveň analyticko-výzkumné části práce X

Splnění cíle práce X

Struktura a logika textu X

Kvalita zdrojů a práce s nimi v textu X

Inovativnost, kreativita a využitelnost X

Jazyková a formální úroveň práce, přílohy X

Konzultace studenta X

Tabulku s hodnocením můžete doplnit o stručné vyjádření (max. 1200 znaků), které vystihne nejpodstatnější přínos práce, nebo její nedostatky.

Práce formuluje zásadní myšlenky pro režijní práci na vytvoření skutečně živých postav. Je škoda, že autor nevěnoval dostatečnou péči formální stránce a jazykové korektuře, protože tyto aspekty zcela zbytečně snižují úroveň jinak dle mého názoru velmi přínosné práce.

Otázky k obhajobě:

(2)

1. Jak se může lišit vztah režisér – postava a divák – postava?

2. Jaký je rozdíl mezi konotací a kosignací?

3. Jaké jsou ve vaší práci neuvedené možnosti zvuku ve vztahu k psychologii postav?

Návrh klasifikace C - dobře

V Českých Budějovicích, dne 21. 5. 2015

...

………

podpis vedoucího práce

Hodnocení vedoucího diplomové práce – praktická část*

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická část*

(3)

Jméno a příjmení studenta Václav Huleš

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba

Forma studia Prezenční Akad. rok 2014/2015

Název práce Film Sluníčkáři Vedoucí práce Mgr. Tomáš Binter

Film Sluníčkáři je klasicky, dalo by se říci konvenčně, řešeným dokumentárním filmem. Konvenčně však není myšleno v pejorativním slova smyslu, naopak – tím, že se režisér nesnaží oslnit formálními experimenty, dává divákovi šanci uvažovat o podstatě sdělení. Ač jde o projekt pro festival Zkrz prsty, který se zabývá vlastně alternativním způsobem života a cestami k němu, skutečné téma má daleko větší platnost – jde totiž o schopnost člověka být sám sebou, žít tak, jak považuje za dobré a neschovávat se za důvody, proč to nejde. Režisér Huleš navíc ve druhém plánu zachovává věrnost i tématu, které je základem celé jeho dosavadní tvorby – a tím jsou mezilidské vztahy, zde zejména pak vliv rodičů na své děti.

Po režijní stránce je práce zvládnutá výborně, respondenti jsou přirození, jejich chování autentické a z toho, jak jsou nám ve filmu představeni, si o nich můžeme udělat poměrně jasnou představu. Celkový rytmus díla by zřejmě snesl více sekvencí, které nejsou založeny na výpovědích, ale dokumentární film je autorskou záležitostí a je jen věcí tvůrce, jaké řešení zvolí.

Po obrazové stránce je až rušivý rozdílný přístup dvou kameramanů, kteří se na snímání podíleli – jeden je výtvarný a druhý spíše zpravodajský, i to by sice mohlo být autorským záměrem, ale vzhledem k tomu, že se mi nedaří najít klíč k principu, jímž jsou rozdílné výrazové prostředky kamery využívány, domnívám se, že tomu tak není a že jde spíše o nedostatečné sjednocení režijního záměru s oběma kameramany.

Zvukovou stránku považuji za bezchybnou, výpovědi jsou čisté a srozumitelné, ruchové plochy funkční, práce s hudbou uměřená, mix vyrovnaný.

Celkově film hodnotím jako velmi dobře řemeslně zpracované dílo, které právě díky zvládnuté klasické formě a dostatečně osobním přístupu režiséra dokáže podstatné myšlenky sdělovat srozumitelně

Otázky k obhajobě:

Jak probíhala vaše příprava před natáčením?

Jak jste aktéry vybral a jak jste s nimi pracoval?

Jaká byla vaše vlastní práce při natáčení a spolupráce a komunikace s jednotlivými profesemi?

(4)

Jak konkrétně vypadala příprava na postprodukci, práce ve střižně a spolupráce s dramaturgií?

Co je pro vás z práce na tomto filmu největším poučením?

Návrh klasifikace ...A - výborně

V Českých Budějovicích... dne ....21. 5. 2015...

..

...………

podpis vedoucího práce

Odkazy

Související dokumenty

Preto pri mojich prednáškach dávam na jeho tézy veľký dôraz aj keď niektoré tézy môžu byť kontroverzné, alebo ešte čiastočne nerozvinuté alebo preskúmané..

V teoretické části práce se autor velmi detailně věnuje street artu, popisuje jednotlivé fáze vývoje, zaměřuje se na informace týkající se základních termínů a

Teoretická část logicky mapuje genezi místa i povahu stavby, její rodokmen a její.. „rodiče”, všímá si kontextu architektury v soudobém

Výsledkem praktické práce Michaely Trávníčkové je utavený objekt, který silně vizuálně tvarovaný, a přitom se jedná o autorskou formu čajového stolku,

Výsledná kolekce obuvi a doplňku, složená z tří párů obuvi a galanterního doplňku – tašky, je stylově propojená, ucelená a odráží hlavní principy dekonstrukce

V úvodu své teoretické práce autorka popisuje svůj inspirační zdroj, který ji vedl k zpracování tohoto tématu.. Tím je její dlouholetý problém s atopickým ekzémem, který

S největší pravděpodobností to byl vyrovnaný, schopný a talentovaný chlapec, přesto by se mohl vystavět motiv, který by před něj postavil konkrétní cíl – ať už je

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba/režie a scenáristika.. Forma studia