• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení oponenta bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaFilip HřibaStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimedia a design / Vizuální komunikaceForma studiaPrezenční Akad.rok2012/2013Název práceGrafické uživatelské rozhraní elek

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení oponenta bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaFilip HřibaStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimedia a design / Vizuální komunikaceForma studiaPrezenční Akad.rok2012/2013Název práceGrafické uživatelské rozhraní elek"

Copied!
1
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení oponenta bakalářské práce – praktická část

Jméno a příjmení studenta Filip Hřiba Studijní program Výtvarná umění

Obor/ateliér Multimedia a design / Vizuální komunikace Forma studia Prezenční Akad.

rok 2012/2013 Název práce Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace Oponent práce MgA. Václav Skácel

Filip Hřiba nás prostřednictvím svého díla zve do vesmírných končin, o kterých ani vědci, ještě před pár lety neměli tušení. Tato virtuální cesta ke vzdáleným planetám a solárním systémům podobným tomu našemu, lze absolvovat prostřednictvím autorské aplikace EXO.

Autor navrhuje ovládání aplikace pomocí gestikulace rukou přes technologii Kinect. Tím by měl být ještě více umocněn zážitek uživatele. Zároveň promýšlí varianty pro tablet a standardní ovládání myší. Zamlouvá se mi jednoduché a intuitivní ovládání. Pohyb jednotlivých slunečních soustav je přirozený včetně modulace planet a využití protisvětla.

Oceňuji zapojení více technologií a nezbytně nutné zvládnutí software pro vytvoření přesvědčivého výsledku.

Měl jsem možnost shlédnout aplikaci ještě před jejím dokončením, a již v tomto stádiu na mě udělala dobrý dojem. Předpokládám, že autor předloží finální výsledek včetně hotových textur (zejména povrchu planet), ale i pestrosti vesmírného pozadí, které ideálně podpoří dojem hlubokého prostoru.

Dovolil bych si polemizovat se ztvárněním loga samotné aplikace EXO, do kterého autor zaklel snad až příliš mnoho myšlenek – jednotlivé písmové znaky, ležatou osmičku, dráhy planet, celý vesmír… Tvarová tvrdost ikony nekoresponduje s měkkým a harmonickým ztvárněním aplikace. Naopak zapojení typografie do vizuálního prostředí hry je citlivé, výběr fontu T-Star Mono Rounded beru jako logický krok. Čitelnost znaků na pozadí je velmi dobrá.

Výsledný dojem by bezpochyby podpořil zvuk – především ruchy, ale možná i hudba. Nemá to autor v plánu?

Doporučuji hodnotit stupněm A – výborně.

Ve Zlíně dne 15. 6. 2013

..

...………

podpis oponenta

Odkazy

Související dokumenty

Obor/ateliér Multimedia a design / Vizuální komunikace Forma studia Prezenční Akad. rok 2013/2014 Název práce Vizuální

Jméno a příjmení studenta Silvie Štefková Studijní program Výtvarná umění. Obor/ateliér Multimedia a design / Vizuální komunikace Forma studia Prezenční

Láska k české fotografii a momentální nepřítomnost kvalitní databáze mapující tento umělecký žánr na internetu přivedla Dušana Nečase před nelehký

rok 2013/2014 Název práce Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace Oponent práce PhDr..

Markéta Fajová zpracovává v praktické části uživatelské rozhraní s důrazem na zobrazení funkcí asistenčních systémů a chválím srozumitelně

Na základě rešerší a badatelského nadšení z teoretické části bakalářské práce dospěla Zuzana Kostelanská k několika klíčovým tématům, které se rozhodla ztvárnit

Pohostinství je jistě zajímavé téma k analýze, porovnání kvality a zvolených prostředků tvořících vizuální identitu konkrétních podniků z pozice současných měřítek

Přináší proto komplexní řešení hry AETHER, které sestává z herního plánu, designu figur a hracích kamenů, potisku a prodejního obalu.. Autor