• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení oponenta bakalářské práce

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení oponenta bakalářské práce"

Copied!
1
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací

Hodnocení oponenta bakalářské práce

Jméno a příjmení studenta Pavel ANTONIAZI

Vedoucí práce doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Obor/ateliér Multimedia a design

Forma studia kombinovaná Akad. rok 2008/2009 Název práce Zvuková dramaturgie rozhlasové hry

Tabulka A – hodnotí náročnost tématu, nikoli zpracování

Hodnocení náročnosti tématu: Úroveň

nadprůměrná průměrná podprůměrná

Teoretické znalosti X

Praktické zkušenosti X

Sběr a zpracování podkladů a vstupních dat X Specifické nároky tématu (originalita, rozsah,

statistické zpracování dat, interpretace závěrů apod.) X Tabulka B – hodnotí úroveň zpracování tématu

Kritéria hodnocení práce: Úroveň

nadprůměrná průměrná podprůměrná nelze hodnotit

Splnění cíle práce X

Samostatnost při zpracování X

Metodologická kvalita postupu X

Úroveň teoretické části X

Práce s literaturou (citace) X

Úroveň analytické části X

Adekvátnost použitých metod X

Úroveň návrhu řešení (realizace) X

Jazyková úroveň práce X

Formální úroveň (text, grafy, tabulky) X

Přehled literatury (rozsah, kvalita) X

Jiné kritérium (novost, přínos praxi) X

Hodnocení v jednotlivých kritériích označte znakem X v příslušné úrovni.

(Obraťte, prosím, list a pokračujte v hodnocení na druhé straně formuláře.)

(2)

Připomínky a otázky k obhajobě:

(Na tomto místě oponent práci slovně zhodnotí, uvede připomínky především k obsahu, tedy nejen k formě – není třeba jmenovitě uvádět, že na straně té a té chybí čárky, odkazy na prameny atd. I nezasvěcený čtenář by měl po přečtení slovního vyjádření získat představu o práci jako celku. Oponent položí tři odborné otázky, které student zodpoví při obhajobě BP. Otázky, které oponent položí, budou vycházet především z obsahu práce.

Odborná kvalita zpracování hodnocení bude podkladem pro stanovení výsledné odměny za oponování BP).

Práca „Zvuková dramaturgia rozhlasovej hry“ je prehľadným sprievodcom procesu prípravy i samotnej realizácie rozhlasovej hry z pohľadu zvukovej dramaturgie. Základné pojmy v úvode sú vybrané s mierou, autor nezahlcuje množstvom poučiek a definícií. Vhodne vyberá a začleňuje citáty z odbornej literatúry, aby podporil tvrdenia. Popis jednotlivých zložiek zvukovej skladby je výstižný. Každá zložka tu má dostatočný priestor na prehľadné a zrozumiteľné vysvetlenie. K citáciám pribúdajú konkrétne príklady-ilustrácie, ktoré jasne osadzujú teoretické tvrdenia do rozhlasovej praxe. Autor v tejto i v nasledujúcich kapitolách, ktoré sú viac syntetizujúce, využil skúsenosti svoje i svojich kolegov-spolupracovníkov, k premyslenému pojednaniu o aspektoch zvukovej dramaturgie v samotnom procese realizácie.

Túto prácu je možné chápať ako príspevok k odbúravaniu vnímania rozhlasovej hry ako

„divadla pre slepých“. Je však aj príspevkom k vyvráteniu existujúceho názoru, že zvukový majster v rozhlase je iba vykonávateľom a technickým servisom pre tvorivé zložky.

Otázka: Uveďte príklady využitia efektov (deformácie zvuku) v jednotlivých zložkách zvukovej skladby.

Návrh na klasifikaci bakalářské práce:

………C-dobre

V Bratislave dňa ……….… 19. 5. 2009

...………….

…………

podpis oponenta BP

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

Odkazy

Související dokumenty

Struktura tance je podobná stromu. Tanec se skládá z několika uspořádaných figur. Jed- notlivé figury pod sebou združují uspořádanou posloupnost tanečních kroků. Stejné

Rychlost šíření vlnění v prostoru (materiálu) závisí na fyzikálních vlastnostech prostředí (materiálu), typu vlny, ale také na akustickém tlaku 5 a

Daně v té či oné formě existují od starověku, takže jsou často vnímány jako téměř nedílná součást lidské civilizace. Není překvapivé, že se o jejich účelu,

(Na tomto místě oponent práci slovně zhodnotí, uvede připomínky především k obsahu, tedy nejen k formě – není třeba jmenovitě uvádět, že na straně té

Další připomínky, vyjádření, náměty k obhajobě práce (možno pokračovat i na další stránce):.. Při citaci lieteratůry není třeba uvádět, že se jedna o článek

Student splnil zadání (až na dále uvedené qýhrady) b"r",?byrky:Y?lmi oceňuji praktická měřeni které dle mého názoruvždy zvyšuií hodnotu diplomové

Kvůli přílišné obecnosti algoritmů pro graph matching nebyly tyto algoritmy shledány za vhodné k použití pro problém hledání sady aplikačních operací. similarity

Pro celkovou uvěřitelnost výsledného efektu pak využíváme sledování pozice pozorovatele v prostoru dvojicí kamer, díky čemuž můžeme obraz deformovat v závislosti na