• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická částJméno a příjmení studentaDaniel KrchaStudijní programTeorie a praxe audiovizuální tvorbyObor/ateliérAudiovizuální tvorba – střihová skladbaForma studiaprezenčníAkad. rok2015/2016Název práceDramaturgie

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická částJméno a příjmení studentaDaniel KrchaStudijní programTeorie a praxe audiovizuální tvorbyObor/ateliérAudiovizuální tvorba – střihová skladbaForma studiaprezenčníAkad. rok2015/2016Název práceDramaturgie "

Copied!
4
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická část

Jméno a příjmení studenta Daniel Krcha

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba – střihová skladba

Forma studia prezenční Akad. rok 2015/2016

Název práce Dramaturgie tanečních filmů Vedoucí práce prof. Ľudovít Labík, ArtD.

Pomocí X označte v tabulce hodnocení u každého z kritérií.

KRITÉRIA HODNOCENÍ Nedostatečné Dostatečn

é Uspokojující Dobré

Velm i

dobré Výborn

é Nedokážu posoudit

Naplnění tématu a rozsah práce x

Nastavení cílů a metod práce x

Úroveň teoretické části práce x

Úroveň analyticko-výzkumné části práce x

Splnění cíle práce x

Struktura a logika textu x

Kvalita zdrojů a práce s nimi v textu x

Inovativnost, kreativita a využitelnost x

Jazyková a formální úroveň práce, přílohy x

Konzultace studenta x

Tabulku s hodnocením můžete doplnit o stručné vyjádření (max. 1200 znaků), které vystihne nejpodstatnější přínos práce, nebo její nedostatky.

Študent Daniel Krcha vstúpil do filmového prostredia ako obdivovateľ a fanúšik tanca, ktorý sám interpretoval tanec na vysokej profesionálnej úrovni. Táto jeho záľuba ho viedla aj k výberu svojej teoretickej práce a musím povedať, že v moje pedagogickej praxi som sa s takto postavenou témou ani na bakalárskom ani na magisterskom stupni ešte nestretol.

Pozitívne ma prekvapila formálna presnosť uchopenia témy a myšlienkové presné smerovanie, ktoré umožňuje aj samotnému autorovi ale aj čitateľovi nahliadať na túto problematiku skrz nové dramaturgické poznatky filmovej americkej teórie. Práca je prehľadná, ponúka pripomenutie problematiky prostredníctvom fotografií a množstva tabuliek analyzujúcich vybrané filmy vzhľadom na rozličné interpretačné teórie, ktoré boli súčasťou pedagogického procesu na bakalárskom stupni štúdia. Pokiaľ ide o rozsah práce, teoretická práca Daniela Krchu spĺňa primerane rozsah napriek tomu, že k poslednej časti analýzy, k rozhovorom s realizátormi tanečných filmov v českej kinematografii sme sa organizačne nedostali. Tento deficit je len miernym nedostatkom, pretože jeho zaradením by rozsah práce sa pravdepodobne zdvojnásobil.

(2)

Otázky k obhajobě (výhrady, připomínky, náměty, atd):

1. Viete si predstaviť realizáciu tanečného filmu v školských podmienkach? Čo si myslíte, že je príčinou toho, že v doterajších interpretáciách študentských filmov ani na FMK ani na VŠMU v Bratislave tanečný film doteraz nevznikol?

2. Vo svojej práci uvádzate, že v žánrovom tanečnom filme hrdina prostredníctvom tanca svoj cieľ dosiahne. Viete si predstaviť aj riešenie, že prostredníctvom tanca svoj cieľ nedosiahne? Príkladom je film Inside Levin bratov Coenovcov, kde hrdina túžiaci nie po tanci, ale po hudbe svoj cieľ nedosiahol. Aké žánrové úpravy by autor v takomto prípade musel urobiť?

Návrh klasifikace A - výborně

V Bratislave dne 23.5.2016

...

………

podpis vedoucího práce

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická část

(3)

Jméno a příjmení studenta Daniel Krcha

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Střihová skladba

Forma studia prezenční Akad. rok 2015/2016

Název práce Krystalová hra Vedoucí práce MgA. Jan Peml

− Dan zpracovával film samostatně a bez větších technických komplikací, k výslednému tvaru byla třeba pouze jedna konzultace, více nebylo třeba.

− Za cenné u Dana považuji jeho přehodnocení práce na projektu a zpětné protáhnutí některých scén, které podpořilo styl filmu, i když se velmi nabízelo vše pokrátit na maximální míru. Problémové herecké výkony se již střihem moc vylepšit nedaly.

Otázky k obhajobě:

Jaké jsou nevýhody, pokud si střihač dělá zároveň asistentské práce?

Jakým způsobem lze zasáhnout do dlouhých scén, natáčených bez střihu?

Návrh klasifikace: B – velmi dobře V Praze, dne 28.5. 2016

...

...………

podpis vedoucího práce

Odkazy

Související dokumenty

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba -kamera.. Forma studia

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Kamera/Audiovizuální tvorba.. Forma studia

Studijní program B8209 Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Animovaná tvorba.. Forma studia Prezenční

Studijní program B8209 Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba – Střihová skladba.. Forma studia

Studijní program B8209 Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuální tvorba / Střihová skladba.. Forma studia prezenční Akad. 1200 znaků), které

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuálni tvorba/ Zvuková skladba.. Forma studia

Studijní program B8 209 Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuálna tvorba – Zvuková skladba.. Forma studia Prezenční

Studijní program Teorie a praxe audiovizuální tvorby Obor/ateliér Audiovizuálna tvorba/ Zvuková skladba. Forma studia