• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická částJméno a příjmení studentaKlára DaniováStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Digitální designForma studiaPrezenční akad.rok2020/2021Název práceAutorská knihaVedoucí prácedoc. a

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická částJméno a příjmení studentaKlára DaniováStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Digitální designForma studiaPrezenční akad.rok2020/2021Název práceAutorská knihaVedoucí prácedoc. a"

Copied!
1
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – teoretická část

Jméno a příjmení studenta Klára Daniová Studijní program Výtvarná umění

Obor/ateliér Multimédia a design / Digitální design Forma studia Prezenční akad.

rok 2020/2021

Název práce Autorská kniha

Vedoucí práce doc. akad. mal. Michal Zeman

Někdo si kope jámu sám, jiný si skopne palec a bolí to, třetí si vykope brambory, další kope za oblastní přebor, některý se dokope k dobrému výsledku. Studentka Klára kope za vše najednou a vše v jednom. Navíc kope první ligu bakalářského stupně za Nízký Jeseník, kope na hřišti literárním, výkopy vede podle přesného grafikonu, čutá na svažité ploše grafického designu, překopává astrální typografii, i když nebyla v Zakopaném ani v Coloradu, ale byla v ASP Katowice. Po dokončení bakalářské práce studentka Klára opouští vítězně všechny pole působnosti a vedoucí práce už ví, proč je pouze postranním rozhodčím. Studentka Klára je přeneseně ztělesněním dvaceti dvou impulzivních designových pidižvíků. Každý vzrostlý pidižvík chce něco jiného, každý chce správně trefit míč, nejde o branku, jde o to získat všeobjímající pole působnosti designového universa. V tomto universu binární soustavy se studentka Klára bleskurychle pohybuje. Postranní rozhodčí stojí nebo pobíhá podél bílé čáry textového pole s barevným praporkem a upozorní na přestupek pouze zdvihnutím barevného praporku a sleduje jednotlivé vývojové úkony studentky. Na poli spisovatelském usměrňuje její vhodné slovního vyjadřování, její elegantní kličkování v čase a její kličky, tečky, čárky na poli grafickém. S předpaženým praporkem pozoruje impulsivní postupy a explozivní jednání studentky uvnitř vytyčeného rozčutaného prostoru, hlídá interpunkční přešlapy, hemžení stylotvorných přestupků, hrubozrnné zákroky v grafickém tvarosloví, koriguje obhroublé libůstky slovních výroků “ty vole, to je v prdeli.“, nebo barevným praporkem avizuje hanebné postavení mimo hru v hájku březovém, praporek se třepetá také při překročení zámezí ve směsi asertivních popových popěvků. V koutě rohového výkopu upraveného hřiště zůstal pouze rozdrolený drn postpunkového odkopu. Uprostřed literárního pole leží po stylistické střetu čerstvé spisovatelské střevo, tu a tam ještě doléhají utlumené záprstní bolesti. Postranní rozhodčí vyčlení od pomezní čáry pestrobarevný praporek pro studentku Klára k uznalé pochvale, která se dovedně pohybovala v geo-grafickém i typo-grafickém pásmu na hranici Slezka a Moravy a upravila pole neorané do úhledného pole sadby vonících fialek.

Návrh klasifikace B – V e l m i d o b ř e

Kontrola plagiátorství byla negativní – systém našel shodu 5 %.

Ve Zlíně dne 7. června 2021

...

………

podpis vedoucího práce

Odkazy

Související dokumenty

Autorka nechtěla, aby všechny čtyři ilustrace byly stejné a tím působily jako série, proto se liší jak formátem, tak i provedením.. Přesto si dávala pozor, aby byly ucelené

Teoretická část bakalářské práce Petry Rudolfové je rozdělena do šesti kapitol, které obsahují informace týkající se problematiky exteriérového mobiliáře jak obecně –

Kamil Baláž vstoupil do tohoto žánru velmi dobře připraven a obeznámen s technologií i produkcí.. Rozhodl se posílit individualitu jednotlivých kusů a dát

Analýza nejrůznějších přístupů práce s kamerou zkoumá možnosti, které se tvůrcům videoher nabízí a jaký efekt ten který přístup nabízí z hlediska herního

Tato část práce jí šla velmi dobře od ruky, stejně jako rozkreslení storyboardu, jež bylo dalším logickým krokem.. Hotový storyboard vyjasnil některé

V předložené rešerši „pohybových systémů“ (str. 26) autorka tříští text nelogicky do krátkých heslovitých kapitol, které se svým zaměřením opět prudce odklání

Tato práce s sebou přinesla nejen úspěchy, ale především objevování (pro autora) nových poznatků: zákonitostí konstrukce (střihu) zavazadla, objevování a

V dalších fázích projektu postupovala do značné míry samostatně (což bylo dáno mimo jiné tím, že bakalářskou práci realizovala při zaměstnání), zejména při