• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaMartina KubalováStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Digitální designForma studiaPrezenční akad.rok2018/2019Název práceAnimované propagační videoVedou

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaMartina KubalováStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Digitální designForma studiaPrezenční akad.rok2018/2019Název práceAnimované propagační videoVedou"

Copied!
2
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická část

Jméno a příjmení studenta Martina Kubalová Studijní program Výtvarná umění

Obor/ateliér Multimédia a design / Digitální design Forma studia Prezenční akad.

rok 2018/2019 Název práce Animované propagační video

Vedoucí práce MgA. Václav Ondroušek

Záměr a Cíle práce

Cílem bakalářské práce je primárně animované propagační video pro kampaň bojující proti cigaretovým nedopalkům vyskytujících se v našem životním prostředí s názvem Pock it don’t drop it.

Celé video by mělo především ukázat, jaký mohou mít cigaretové nedopalky dopad – a to zobrazením míst, kde nedopalek může skončit, pokud není uložen do popelníku (případně

nějaké jiné nádoby, která plní funkci popelníku). Mělo by také vést k objasnění, že není

důležité řešit v dnešní době jenom plasty, ale i „vajgly“, které taktéž obsahují plastové částice a které se vzhledem ke své velikosti můžou zdát zanedbatelné, ale z hlediska počtu je to jeden z nejčastěji vyskytující se odpad v přírodě.

Autorka si od videa slibuje několik cílů, např.:

• Mělo by být schopno beze slov předat myšlenku kampaně. (čistě vizuálně)

• Aby video nijak neútočilo na kuřáky, ani je z ničeho neobviňovalo. Spíš by v nich mělo vzbuzovat jakýsi „aha moment“, kdy si lidé uvědomí, co můžou svým chováním zapříčinit.

• Nabádat k výrobě vlastních DIY „popelníčků“.

Postup práce

Celá práce započala během autorčina studijního pobytu Erasmus+ v portugalském Faru.

Zapůsobil na ni téměř každodenní kontakt s odpadem, který je jak vyplavován oceánem, nebo se postupně objevuje v písku, kde byl zapomenut, zahrabán nebo prostě odložen a už tam zůstal. Po dobu svého pobytu měla možnost se setkat s lidmi, kteří se snaží o udržení čistoty prostředí a předávání informací o dopadu takového chování. Jednou z nich byla i Leona, studentka místní univerzity původem z Německa, která je hlavou celé kampaně Pock it don't drop it.

Autorka se rozhodla využít už nashromážděných informací a přispět tak svou měrou do tohoto zajímavého projektu vytvořením explainer videa, doplňkovými postery, stickerkami s augmentovanou realitou.

(2)

Hodnocení

Výsledné video je ve své jednoduchosti a grafické podobě, míře stylizace a barevné škále, velmi přesvědčivé a musím plně smeknout klobouk jak se autorce podařilo naplnit její

naplánované cíle - a to především beze slov předat myšlenku kampaně.

Na autorce si cením její přístup k práci, výběr tématu, profesionalitu zpracování, samostatnost a spolehlivost při jednotlivých konzultacích.

Přál bych kampani, aby se co nejvíce rozšířila a změnila tak náhled na tuto problematiku.

Kontrola plagiátorství byla negativní/pozitivní – systém našel shodu 0%.

Návrh klasifikace A - výborně

Ve Zlině dne 6.6.2019

...

..……… podpis vedoucího

práce

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

* nehodící se škrtněte

Odkazy

Související dokumenty

Například v kapitole ergonomie čtenář nenalezne žádné informace o základních rozměrech nového konstrukčního řešení i jeho spodní stavby.. Přínosný

Kamil Baláž vstoupil do tohoto žánru velmi dobře připraven a obeznámen s technologií i produkcí.. Rozhodl se posílit individualitu jednotlivých kusů a dát

Potvrzuje to nejen v teoretické části své diplomové práce, jejíž tématem je nejen hračka pro slepé psy, ale také obal, návrh logotypu, grafický design

Markéta Fajová zpracovává v praktické části uživatelské rozhraní s důrazem na zobrazení funkcí asistenčních systémů a chválím srozumitelně

V kapitole věnované vývoji konkrétních dílů finální verze stavebnice kladně hodnotím víru autora ve vlastní schopnosti při nalézání řešení konstrukční a

Úvodní kapitola představuje kořeny, které zásadně ovlivnily zrod výběru tématu herních prvků a vývoj materiálové složky projektu..

Analýza nejrůznějších přístupů práce s kamerou zkoumá možnosti, které se tvůrcům videoher nabízí a jaký efekt ten který přístup nabízí z hlediska herního

Tato část práce jí šla velmi dobře od ruky, stejně jako rozkreslení storyboardu, jež bylo dalším logickým krokem.. Hotový storyboard vyjasnil některé