• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická částJméno a příjmení studentaBcA. Jiří KudlákStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Produktový designForma studiaPrezenční Akad. rok2019 / 2020Název práceIndividuální zadání – Multi

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická částJméno a příjmení studentaBcA. Jiří KudlákStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Produktový designForma studiaPrezenční Akad. rok2019 / 2020Název práceIndividuální zadání – Multi"

Copied!
2
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího diplomové práce – teoretická část

Jméno a příjmení studenta BcA. Jiří Kudlák Studijní program Výtvarná umění

Obor/ateliér Multimédia a design / Produktový design Forma studia Prezenční Akad.

rok 2019 / 2020

Název práce Individuální zadání – Multifunkční příruční zavazadlo Vedoucí práce Doc. M.A. Vladimír Kovařík

Téma diplomové práce Jiřího Kudláka se odvíjí od dvou zdánlivě nesouvisejících impulsů.

Jedním z nich je nespokojenost se stávající situací na trhu s multifunkčními zavazadly, kterému se Jiří věnoval průběžně po dobu magisterského stupně studia. Tato práce s sebou přinesla nejen úspěchy, ale především objevování (pro autora) nových poznatků: zákonitostí konstrukce (střihu) zavazadla, objevování a testování (ne)vhodných materiálů, testování a následné úpravy prototypů.

Druhým silným impulzem byla zkušenost, kterou získal na studijním pobytu v rámci programu Erasmus. Tato zkušenost - studijní pobyt v Litvě - zmiňovaná v úvodu praktické části DP, která evidentně přispěla velkou měrou k rozhodnutí, zabývat se tímto tématem i v rámci DP.

Dle mého názoru je práce na projektu, který je motivován osobní zkušeností, je tím nejlepším zadáním, které existuje.

První kapitola teoretické části je věnována typologii zavazadel, autor se v ní zaměřuje nejen na různé typy zavazadel, ale seznamuje čtenáře také se způsoby zajištění obsahu,

používanými materiály, včetně komponentů, které umožňují zapínání a nastavení popruhů, či úpravě velikosti objemu zavazadla.

Popis vlastností zde uváděných materiálů se neomezuje pouze na výčet kladů, ale jsou zde zmiňovány také jejich nedostatky.

V další části se autor zaměřil na průzkum trhu – analýza výrobků vybraných domácích i zahraničních výrobců nás nenechává na pochybách o skutečnosti, že je autor ve zvolené oblasti orientovaný – stejně jako u předchozí kapitoly se nejedná pouze o vyzdvižení kladů, ale jsou zde identifikovány také nedostatky.

(2)

Teoretická část je přiměřeně dlouhá, čtivě napsaná, přehledně strukturovaná. Je doprovázena ilustračními fotografiemi a dostatečným počtem citací, byť především ze zdrojů dostupných online. V této souvislosti musím zmínit poněkud mechanicky působící citace z prezentačních webů vybraných výrobců, uvedené v odstavcích popisující produkty jednotlivých značek – ocenil bych spíše autorův názor.

Jistě by bylo zajímavé se alespoň krátce zmínit o historii multifunkčních zavazadel.

Především poslední poznámka – absence části týkající se historie - mne vede k návrhu hodnocení B.

Kontrola plagiátorství byla negativní/pozitivní – systém našel shodu 0 %.

Návrh klasifikace B – velmi dobře V Uherském Hradišti dne 23. 8. 2020

...

..……… podpis vedoucího práce

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

* nehodící se škrtněte

Odkazy

Související dokumenty

Potvrzuje to nejen v teoretické části své diplomové práce, jejíž tématem je nejen hračka pro slepé psy, ale také obal, návrh logotypu, grafický design

Markéta Fajová zpracovává v praktické části uživatelské rozhraní s důrazem na zobrazení funkcí asistenčních systémů a chválím srozumitelně

Obor/ateliér Multimedia a design/Grafický design Forma studia prezenční Akad.. rok 2014/2015 Název práce Grafický design

V kapitole věnované vývoji konkrétních dílů finální verze stavebnice kladně hodnotím víru autora ve vlastní schopnosti při nalézání řešení konstrukční a

V předložené rešerši „pohybových systémů“ (str. 26) autorka tříští text nelogicky do krátkých heslovitých kapitol, které se svým zaměřením opět prudce odklání

Podobných tvrzení, která nejsou podložena argumenty a bohužel ani obrazovým doprovodem, který se nabízí, je v praktické části na můj vkus hodně. Absolutní absence

vyobrazení), jednoho schématického nákresu a jedné fotografie prototypu (stejně jako u skic bych přivítal větší množství a stejně jako u vizualizací bych přivítal

Editorem, scénaristou a režisérem publikace je autorka ilustrací Lucie Bindíková, takže lze bez nadsázky říct, že se skutečně jedná o komplexní tvůrčí počin