• Nebyly nalezeny žádné výsledky

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaFrederik DedíkStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Produktový designForma studiaprezenční Akad.rok2015 / 2016Název práceStrukturální sedací prvekVedou

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Podíl "Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická částJméno a příjmení studentaFrederik DedíkStudijní programVýtvarná uměníObor/ateliérMultimédia a design / Produktový designForma studiaprezenční Akad.rok2015 / 2016Název práceStrukturální sedací prvekVedou"

Copied!
2
0
0

Načítání.... (zobrazit plný text nyní)

Fulltext

(1)

Hodnocení vedoucího bakalářské práce – praktická část

Jméno a příjmení studenta Frederik Dedík Studijní program Výtvarná umění

Obor/ateliér Multimédia a design / Produktový design Forma studia prezenční Akad.

rok 2015 / 2016 Název práce Strukturální sedací prvek

Vedoucí práce Mgr. A. Ivan Pecháček

V široké a nepřehledné scéně dnešního designu sedacího nábytku přichází Frederik v závěrečné práci s výzvou a neskromným cílem vytvořit autorský design interiérového nábytku.

Sezení a sedací nábytek jsou předměty, které se každodenně významně dotýkají našeho života. Také proto se stávají součástí téměř všech oblastí umění a kultury.

Úvod praktické části člení popis geneze vývoje projektu na přípravnou a projektovou část.

Pro pochopení celého průběhu návrhové stránky a kroků vedoucích přes různá úskalí k definitivní volbě použitých materiálů je to logický postup.

Prvotní náročné hledání alternativních materiálů s požadovanými vlastnostmi prototypů, testování v materiálových zkouškách - to vše shrnuje v pozitivech i negativech testování pěti druhů materiálů. Součástí rozsáhlého prvotního vývoje jsou také vyzkoušené technologické postupy zpracování a potvrzení nenáročnosti výroby.

Zkušenosti odvozené z předešlého tvůrčího hledání v bakalářském studiu se soustřeďují v prezentaci semestrálních nábytkových prototypů. Parametry, ke kterým autor dospěl, se následně promítnuly do finálního projektu. Kvalitním a odborným výkladem definuje stanovené cíle výroby včetně distribuce finálního produktu.

Design křesla v čistém tvaru mušle využívá typickou originální strukturu, tvarosloví skládaného Vylenu a jeho pozitivní vlastnosti. Dokazuje, že nábytek není jen praktický předmět pro naše každodenní potřeby, ale může vyjadřovat i estetickou krásu a být nositelem uměleckých kvalit. Silná vizuální identita jednoznačného tvaru sezení podporuje hravost a okouzlení, nabízejících interiéru odraz životního stylu. Při pohledu na původní design je zřejmá jedinečnost a okamžitá rozpoznatelnost, schopnost nabídnout další možnosti tvarových modifikací.

Konečnou podobou praktické práce prokázal autor schopnost samostatně zvládnout projekt vymykající se ustáleným představám. Navrhuji hodnotit stupněm A – výborně.

(2)

Návrh klasifikace A – výborně

V Uh. Hradišti dne 26. 05. 2016

...………

podpis vedoucího práce

Pro klasifikaci použijte tuto stupnici:

A - výborně B - velmi dobře C - dobře D - uspokojivě E - dostatečně F - nedostatečně

* nehodící se škrtněte

Odkazy

Související dokumenty

Úvodní kapitola představuje kořeny, které zásadně ovlivnily zrod výběru tématu herních prvků a vývoj materiálové složky projektu..

Tato část práce jí šla velmi dobře od ruky, stejně jako rozkreslení storyboardu, jež bylo dalším logickým krokem.. Hotový storyboard vyjasnil některé

V předložené rešerši „pohybových systémů“ (str. 26) autorka tříští text nelogicky do krátkých heslovitých kapitol, které se svým zaměřením opět prudce odklání

Podobných tvrzení, která nejsou podložena argumenty a bohužel ani obrazovým doprovodem, který se nabízí, je v praktické části na můj vkus hodně. Absolutní absence

Tato práce s sebou přinesla nejen úspěchy, ale především objevování (pro autora) nových poznatků: zákonitostí konstrukce (střihu) zavazadla, objevování a

vyobrazení), jednoho schématického nákresu a jedné fotografie prototypu (stejně jako u skic bych přivítal větší množství a stejně jako u vizualizací bych přivítal

Editorem, scénaristou a režisérem publikace je autorka ilustrací Lucie Bindíková, takže lze bez nadsázky říct, že se skutečně jedná o komplexní tvůrčí počin

V dalších fázích projektu postupovala do značné míry samostatně (což bylo dáno mimo jiné tím, že bakalářskou práci realizovala při zaměstnání), zejména při